Allt och lite där i mellan

Hej alla glada sura ledsna och alla där emellan. Nu sitter jag nere på gården och väntar på att personalen ska komma med lite te! Dagen idag har varit ganska så tuff, exponering och inte så mycket sömn. Mycket mer har inte hänt idag. Nu så har sjukhuset sagt sitt. Om jag får ont i magen igen så får jag inte söka mig till Kristianstad utan då måste jag vända mig till Karlskrona. Alltså de nekar mig vård. Tänk om det händer ngt inuti magen ska jag då söka mig till Karlskrona det tar minst 1,5 timme innan jag är framme. Hatar att mitt självskadebeteende ställer till det så för mig. Nu har jag snart inte skadat mig på två månader och fasligt stolt över det. Nu kom teet. Sätter mig till rätta och låter teet värma mig. Kram och god natt 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0