Bland annat

Det förra inlägget blev inte så långt. Men jag har det tufft nu. Dagarna går åt till att överleva. Mycket demoner som spökar. Gå ut kan vara farligt. Sitter hellre inne i en soffa. Mitt rum är min Borg. Det kanske går över det är iaf det jag hoppas på. Vi arbetar aktivt för att det ska bli bättre för mig. Allt detta tar på mina krafter och då behöver jag ta semester från allt. Min terapeut vill att jag ska göra det men jag vet inte hur det ska gå till. Ytterligare ett problem att lösa/fixa 
Kram


Kommentarer
Bella

Varför skriver du bara blogg när du mår dåligt?

Svar: För att kunna gå vidare
Angelica Ernstsson

2014-01-17 @ 11:50:42
URL: http://www.nattstad.se/Beellastankar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0