Denna dagen ett liv

Fortfarande nere på gården, detta för att demonerna inte vill  ge sig. Jag undrar vad det ör jag gjort för fel?? Har jag gjort ngt fel mot någon annan??
Ofta tänker jag på hur mitt liv skulle sett ut om jag mått bra under mina år. Har ju mått dåligt i mer än halva mitt liv.
Men jag kan ju inte gå och grubbla på detta hela tiden. Jag får tänka på hur jag har det nu och hur det kommer att bli, vi vet det gångna(alltså det som varit), vi vet vad som händer här och nu, men framtiden vet vi inget om. Det kan låta lite dystert kanske men jag tror nog att det är bra att vi inte vet,
 
När jag har terapi, på tisdagar , och då pratar vi om Lasse och Alice m.fl. och på fredagar har vi dbt. Snart ska jag ju också börja med traumabearbetning men det har vi inte börjat med än, inte ens pratat om vad det är det handlar om heller...
kram
Angie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0