varför ska jag behöva hävda mig

Jag har rätt till mina egna åsikter ingen annan ska gå in och försöka ändra hur jag ska känna, tycka och vad somär rätt eller fel. Jag vill kunna säga vad jag tycker och tänker utan att någon ska komma in och döma mig för det. För vissa kanske detta är en självklarhet men för mig är det svårt. Jag känner mig inte bekväm när jag ska säga vad jag tycker i en diskussion. Jag tycker att det är obehagligt för att jag vet ju inte vad de andra tycker. Detta är något som jag måste lära mig att stå upp för mina egna känslor även om det är svårt. Men med träning ska detta nog också gå.
Här på finjagården får jag lära jag saker som kanske varit svårt för mig innan, och då kanske bli bättre på vissa saker.
Just idag har jag svårt att komma på ngt vettigt att skriva, ville bara nog testa min nya dator:)
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0