why oh why

Sitter nere på gården i salongen och tar det chill. Allt för att göra mig lite lugnare i sinnet.
Personalen är i köket och donar lite.
Mina demoner är också i farten, de gör väl som de själva vill. Varför är de värre på kvällar och nätter. Det blir olidligt då men det är ju hela dagar de  jävlas med mig och alla dagar i veckan. Vem ska hjälpa mig med detta jo, min käre psykolog. Ja i mitt huvud är det cirkus just nu och jag hade hoppats att de skulle ta slut ngn gång. Min psykolog sa på lite skoj att den 17/5 2015 kl13.02 då kommer det att det blir annorlunda.
Ibland tänker jag som så att det är en jävla tur jag har det som får den behandlingen som leder mig in i det sunda livet igen, ett, allt det destruktiva ska bort, vill inte detta mera jag vill vara fri i mitt sinne och jag vill vara fri rent fysiskt. Inte känna som  om jag flyger och ser mig själv uppifrån, att allt är overkligt. Jag dissocierar en del, men det ska jag o min psykolog göra mig kvitt.
Pallar inte att skriva mera, tar för mycket energi...
 
kram'
Angie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0