Att bara vara

Igår ville jag bara vara, låta tårarna komma och visst de kom. Jag låg först inne på mitt rum nästan hela kvällen, skulle sen ner vid 20 och ta min nattmedicin och ta en kvällsfika. Då kom tårarna, tårar för Susanna, tårar för att jag saknar min fina vän Carro, tårar för en misslyckad rond och för hur hela situationen ser ut. De pratar i sådana konstiga termer här. Utskriving snart men jag tolkade fel, jag ska ju vara med på återfall och den är ju ca 12veckor. Boende ska hittas efter möte med kommun osv allting blir bara fel.
orkar inte skriva mera...

kram
ANKi


Kommentarer
vienna

bra angie. Låt det kännas allt du bär på. Det tar tid men du är på go väg. Det måste få ta tid. Se så många som skriver och bry sig om dig. Dom skriver sina erfarenheter. jag vet inte vad du känner för läkaren men dom är väl oftast till för utvärdering och mediciner. Men känner du att du har ett band till honom så är det ju bra det oxå. Ta det varsamt fram men låt det göra ont..och prata med någon om så behövs. Någon du litar på. Jo visst tror jag på demoner och änglar. Jag har och upplever dom ofta..men idag kan jag lättare strunta i och säga till den onda demon att mig ta du inte..vet vem du är stick! Jag påverkas inte av dom onda så mycket längre..jag är starkare och kämpar emot dom och deras illvilja. Ibland skrattar jag åt dom och då försvinner dom. Oftast komm dom när jag skulle sova..jag riktigt kände deras kyla i rummet..någon rörde vid mig..och gjorde mig rädd. Detta låter löjlit men är sant och jag pratar inte så mycket med någon om det för ingen förstår. Har alltid haft en skydds ängel bredvid mig..vet inte vem det är. Men har räddat mig många många gånger. Vill inte skriva om det här..så alla kan läsa. Jag lever i denna verklighet men har kontakt med någon ängel som är god. Ibland kommer hon fram när jag är ledsen och ge mig svar hon han?? Jag känner dens närhet.. Dom ondakommer ibland..men jag biter ihop och stänger av alla tankar känslor..lite svårt att förklara..låter så sjukt kanske..därför pratar jag inte om det med någon. Ängeln hon tar mig tillbaks till verkligheten igen när jag mår dåligt och dom onda är på mig..vet inte vem hon han ? Är? Jag bara känner! Nej nu önskar jag dig en jätte fin helg och perm till din vän..hoppas allt blir bra då. Höjta till om du vill att jag läser din bok. Många kramar och kom ihåg gråt gråt tills det gör ont och när det inte gör ont längre kan man ibland få en känsla av tomhet eller ångest..men den ska finnas där och försvinner rätt fort igen..om du kanske känt så någon gång. Kram

2010-12-03 @ 18:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0