Fullt upp idag

9.00 SKOLA
11.45 Vandra till kliniken och möta upp H
12.30 EEG inne på CLV
ca 13.30 Simma med H
17.00 Länkarna I alvesta
Sen går tåget hem vid 20.44 och är i Växjö vid 20.55, därefter vandring tillbaka till Tallis.
Som sagt en del att göra idag.

Det blir inte mycket till att öppna sig idag men det lär väl komma tårar iaf. Det gör det nu nästan dagligen. Ibalnd kommer det inte så mycket och ibland bara sprutar det.

Jag vill att allting ska komma fram men det är svårt när ngt jämt sätter stopp för det. Vad det är som stoppar vet jag inte men jag har en broms som stänfigt sätts in när jag ska prata. Kanske jag kan prata med H lite när vi är och simmar, eller när vi sitter i bubblet eller in the sauna.
Ja jag måste verkligen få ut det någon gång. Lasse är ganska otålig av sig. Han vill så mycket men jag vet inte hur han ska få komma fram.

Vill bara säga till T, du är en underbar person. Och jag blir så glad av de oväntade kramarna jag får av dig. Du ska veta att du har fått en plats i mitt hjärta vare sig vilket humör du är på. Jag kan förstå din tristess men du kommer att ta dig igenom detta. Du kämpar på, jag ser din glöd. Och du vet att du alltid kan komma till mig om det är något. När vi ska skiljas åt tror jag att det kommer att komma några tårar från min sida. Glädjetårar och saknadstårar...Du är en unik person och du är din egen person. Och den gillar jag skarpt...

Kramar till er alla där ute
ANKi


Kommentarer
Therese

Tack så mycket, jag är glad att jag har dig här!

Du får dagen att bli lättare! :)... Kramar

2010-12-01 @ 10:45:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0