Ja ny dag igen

Nu var det torsdag, hemskt vad tiden går, det var ju nyss helg och nu blir det snart helg igen. Igår var vi på Länkarna. Var ganska trevligt igår men inte när vi kom tillbaka till Växjö och hade den där "härliga" promenaden tillbaka till Tallis. Snacka om att jag frös.
Mitt mående; ja vad ska jag säga om det. Det är en djävul vid namn Lasse som biter mig i benen. Han vill komma fram. Men jag vet inte om jag tillåter det. Han kan bara vara för mycket, han är liksom inte lugn och sansad. Men det dumma med allt är att jag biter ihop och det gilla inte mina k-personer, de vill att jag ska släppa på allt men de är inte så lätt. Jag har ju något som stoppar mig.
Nog om mina demoner..
min dag idag
0800 frukost, medicin
0900 promenad
1200 lunch
1400 syterapi
1600 samtal med L
1700 kvällsmat
1730 städa
1800 baka pizzabullar
2000 medicin och kvällsfika
sen är de nattmeds och gå och lägga mig när jag är trött..

Nu ska jag ta lite kaffe och gå ut för att ta mig en liten cigg...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0