Jag SOVER

Äntligen så sover jag hela nätterna. Sover som en stock rakt igenom. Det har inte hänt på väldigt länge men tydligen så trivs jag med att sova i tv-rummet.
Idag ska jag in till CLV för att byta till helgips. Min fot är inte lika svullen längre. Och jag gör mina träningar så att foten ska bli bättre och att jag får upp styrkan i det andra benet samt benet med gips.
Alltin går mycket lättare nu det är bara drygt att gå på toa för då får jag hoppa in med "bocken" och ibland sås töter jag till den brutna foten..

Nu är de snart frukost...

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

det låter ju ändå som bra framgångar!

kram

2010-12-10 @ 15:24:26
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
caroline

jobbigt att foten va för svullen..

tänker massa på dej, vet vilken jävla smärta de är... tyvärr... vet inte om jag frågat innan, men vart på foten/benet bröt du?

2010-12-10 @ 17:33:57
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Hanna

Vad skönt att du får sova hela nätterna iallefall.

För det behövs för man mår lite

bättre då iallefall.

Jag personligen gör det iallefall.



Hur vart det med hel gipset. Vart det rosa gips?

Tänker på dig tjejen,

Kramar i massor.

2010-12-11 @ 11:13:16
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Therese

Bocken? Ja det var ju också ett fint smeknamn!

Jag måste bara säga att du är så himla fin angelica, omtänksam och go på alla vis och jag kommer att sakna dig enormt mycket när jag flyttar :'(... Kramar i massvis (din Tessie)

2010-12-11 @ 16:45:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0