Jobbigt med gips

Nu har jag redan tröttnat på att ha benet i gips, visserligen bara skena än så länge men det ska bytas på fredag då jag ska få helgips, självklart i rosa. Så jag hoppas att svullnaden har gått ner.
Idag har de varit här med räcke till trappan så att jag kan ta mig upp på övervåningen och duscha men just nu har jag lite trappfobi eller vad man kan kalla det.
Jag gör inte så mycket under dagarna, ligger ganska mycket i sängen för jag blir så himla trött på de medicinerna som jag tar. Smärtstillande är väldigt skönt när man har ont men jag hoppas snart att jag kan sänka dosen men än så länge så har jag jävligt ont.
Ibladn så tar jag min bock och hoppar lite fram och tillbaka, men det är tungt fast man tränar ju armarna ganska mycket, så det är väl det som är fördelen med det. Jag ska ju använda den "bocken" så mycket som möjligt. Sen håller jag på med ett träningspass för foten då jag ska träna upp den så att den inte blir så svårt sen när jag tar av gipset. Ja det finns inte så mycket mer att säga för just nu tar foten all min vakna tid. Hoppa och studsa, träna foten, foten i högläge, klara så mycket som jag kan...ja fy fan vad tråkigt. Men jag hoppas att ni har det bra där ute, njut lite i det fria för min del också...

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

ajaj låter inget vidare... men hoppas att smärtan blir lite lättare snart!

många värmande kramar!

2010-12-08 @ 15:38:15
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
caroline

de är as jobbigt med gips!!!!! blev med trött på de på nån dag.. trappade ner smärtstillande rätt snabbt, för att inte bli beroeende. de gick.

Men fan tycker så jäkla synd om dej. vart bröt du benet? och hur??

puzz och kram

2010-12-08 @ 18:27:54
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0