My Life

Mitt liv just nu är inget att hurra för. Jag år uselt och vet inte vad jag ska göra för att skäppa ut det. jag har en förmåga att låta allting stanna inom mig för jag biter ihop. Även om mina k-personer har sagt att jag absolut inte ska göra detta men jag är så van vid det. Jag är rädd för att släppa ut saker om jag inte vet till 100% att det kommer finnas någon där. Visserligen säger personalen att det kommer finnas någon där om jag faller men jag är lika rädd ändå. Jag vill släppa ut allt men hur ska jag göra det om det är något som säger stopp. Rädslan är för stark. Jag har så himla mycket i bagaget att jag inte vet vart jag ska börja. Ska jag börja med det jag känner nu eller ska jag ta saker som har varit innan. Jag vet absolut inget som är det bästa. 
Ska jag prata om Lasse eller ska jag prata om mina andra tankar. Men Lasse är ingen tanke han är min sk demon vän, han finns där överallt men personalen ser honom inte. Varför det bara är jag som ser honom vet jag faktiskt inte men de säger att det är hjärnspöken. Då kan jag säga att jag har haft hjärnspöken länge. Ibland säger personalen att jag ska tänka på om det inte bara är starka tankar jag har men då blir jag förvirrad. För mig är det Lasse som en riktig person. AH jag blir rent ut sagt galen på detta.
Är det någon som har en liknande känsla, upplevelse?? Berätta då gärna för mig!
Jag undrar då bara hur länge det ska vara så här?? jag orkar snart inte stå emot. Jag tappar balansen i "er" värld och fölorar mig in i min egen. Där är jag trygg och inte en som inte passar in...

kram
ANKi

 


Kommentarer
Julia

Jag tycker du ska börja släppa sakta det som är just nu och sen kan ni ta det som var!

DU ska inte tappa dig, och även om Lasse är starkare så måste du gå emot. Eller säger han dumma saker lixom eller är han den "snälla" demonen?

SV:

tack men tror de är bäst att jag gör detta själv så ingen påverkas av mig.

kram!

2010-12-02 @ 07:55:42
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Hanna

Jag håller med julia. Det är nog bäst att börja med det som är nu. För då har du alltid en chans att ändra det till något bra om det behövs.

Det är tyvärr ju omöjligt att ändra då tiden.



Hoppas det löser sig med allting.

Kramar.

2010-12-02 @ 08:06:35
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
L I K E S O F I E [foto]

- Ja gud de vad det verkligen! :D

2010-12-02 @ 08:23:30
URL: http://likesofiie.blogg.se/
bex.

haha ja och de va tvär kul att ramla xd

2010-12-02 @ 08:55:31
URL: http://bexollila.blogg.se/
caroline

Angelica du kan, du är så duktig. Lita på de runt om kring, och försök släppa ut lite.

Saknar dig min fina vän, vill ge dig en stor kram..

P.s preces fått mail kontakt med susannas syster.

smärtsamt... men vill henne så väl.. vill att hon ska få må bra..

2010-12-02 @ 14:15:43
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Vilken är din drömbil?



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-12-02 @ 14:22:48
URL: http://edgeman.blogg.se/
caroline

klart de kan ringa....

de va så jag och susanna mot världen.

Men jag har dej kvar, nu

ska vi kämpa...

de får bli de nya "du mot världen"

älskar dej. du är toppen..

bara så många känsklor när man ser bilderna igen-..bara några dagar innan hennes död..

men VI va tillsammans på hennes begravning.

De är du och jag nu, och vi ska kämpa emot all demoner...

2010-12-02 @ 17:36:37
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
vienna

angie, ta det som är jobbigt nu..du vet det är en lång resa. Jag hade tur som fick min terapeut vid 23 år,men du jag har gjort och tänkt och mår dåligt för det..dumma saker och tankar. Är på god väg ska få göra min asperger utredn.snart fick jag veta idag. Vi får se vad det leder till. Ska träffa den nya läkaren om två veckor som dom har. Jag har ju mycket i bagaget och mycket har terapin hjälpt på vägen..när jag ser vem jag är idag. Kramar på dig. Menar om du inte vill jag ska läsa eller skriva i din bok så höjta till vill inte störa eller va i vägen. Kram!

2010-12-03 @ 19:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0