Orka med detta liksom

Ja just nu är det mycket som man ska orka med. Igår var det en väldans tuff dag. Årsdagen sedan det henska hände, det tog på krafterna och många tårar fälldes i smyg.
Imorgon har jag varit på SSS i ett år. känns lite konstigt.
Personalen här sade att mina utredningar och sådant inte skulle påverkas av att jag bröt benet men nu ska jag inte göra ngt med utredningen förräns efter nyår, kanske ett test med arbetsteapeuten men inget annat. Alltså skjuts det upp och jag får vara här längre. Sen har de skickat remiss till återfallspreventionen i missbruksgruppen och den startar inte förräns i slutet av januari eller början av februari, yttligare lång längtan. Väntan väntan och åter en massa väntan...

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

Tänker massor på dej fina vän!

2010-12-15 @ 18:58:29
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Heléne

Du finns i mina tankar! <3

2010-12-19 @ 11:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0