Så ledsen

Jag vet inte va jag ska ta mig till. Tårar kommer hel tiden. Jag är bara så ledsen. Självfallet är jag glad för att jag ska få åka till Mölndal och min kära kompis Carro. Hon betyder väldigt mycket för mig. Hon är den enda som stannat kvar sen jag kom till Växjö. Hon finns kvar i vått och torrt. Hon blir inte rädd för mina demoner. Hon är så himla go denna tjej. Hon kämpar med sitt men har kommit en så bra bit på vägen. Hon har vandrat en lååånng bit och har en bit kvar men hon vet vart hon har sig själv. Så vill jag också ha det och jag kommer väl dit en dag. Men nu är det inte så iaf inte idag. Hur ska jag klara av att gå på syterapi när jag mår som jag gör. Jag får väl bita ihop så att jag inte börjar gråta där. Personalen tycker att det är bra att jag kan släppa ut det och låta tårar falla fritt. Läkaren igår fick tyvärr inte reda på så mycket om Lasse, önskar att jag kunde sagt mer om honom för han stör mig ganska mycket. Jag är aldrig ifred ooch det är det jag vill, vara ifred.

Idag ska jag också gå på stadsperm med T, skönt att få gå ut och vara bland vanligt folk.

Men nu ska jag låta tårar komma...

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

vännen då! Låt det komma, det är bättre än att stänga inne det. Du kommer komma dit en dag, lovar! När ska du dit? DU kommer få det super bra!

kram

2010-12-03 @ 07:41:21
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Hanna

Vad skönt att du har carro kvar iallefall. Samt att du får besöka henne.

Jag tror ni BÅDA kommer må bra av detta. Sedan stötta varandra.



DU får ta det i din takt med att berätta för personalen om Lasse.

Är det du som döpt honom till det. Eller har själv berättat att han heter det?

För endel säger att denomer presenterar sig.



SV:

Jo tyvärr kommer man ingen vart om man INTE börjar kämpa. Hur hårt det än låter-

Jag tror på dig. DU kommer komma till dit Carro är nu. Bara du låter det ta den tid det tar och inte stressar framåt.

Då tyvärr blir det ofta bakslag hela tiden.

Tro mig jag har själv ett levande bevis på det. Så bara dumt om du slösar samma tid som jag tyvärr gjort med den :P:P

(INGET TASKIGT MENAT)

`

Kramar Hannna

Hoppet är det sista som överger människan.

2010-12-03 @ 08:24:47
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2010/december/fredag-dagens-blogg.html#comment

2010-12-03 @ 14:42:09
URL: http://vadfanskajagheta.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0