Tårar

Jag är glad för att jag fått tillåtelse att åka hem till Carro, ska bara skriva resplan och något annat som jag inte kommer ihåg, men doktorn sade att det var ok, nu ska bara teamet säga ok till Carro.
Men sen blev jag så ledsen när jag såg en bild på Susanna på Carros blogg. Jag kan fortfarande inte fatta att hon är borta.
Sen kommer det tårar av andra själ. Jag vågade inte säga som det var till min läkare idag. Jag bara nämnde Lasse men inget mer. Det blev för jobbigt. Just nu hatar jag mig själv, varför vet jag inte men är så himla sårbar.
Har inget mer att säga nu, vill bara vara.
kram
ANKi


Kommentarer
caroline

tårar kan vara bra ibland,

fast de är smärtsamma.

fått reda på de jag velat i alla dessa år.

och tårarna rinner.

hon va en fin vän till oss alla..

känns som de finns nån mening med att ha kontakt

med hennes syeter.. hon sa själv att de känns som susanna gjort att de blev så. Idag är jag inte stark. sårbar som bara den, men de kommer ändras.

och jag kommer kunna hantera de igen.

och att de sagt ja, att du antligen får komma hit är så

underbart... kommer krama ihjäl då !!!!!!

2010-12-02 @ 20:11:28
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Julia

det är okej att gråta.

gråt ut!

kram

2010-12-02 @ 21:16:41
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Cilla

Kram på dig vännen, alla behöver gråta ut ibland eller snarare rätt ofta. <3

2010-12-02 @ 22:57:38
URL: http://bloodysabbath.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0