Tufft men det går

Har nästan precis kommit hem från stan, varit och handlat julklappar till de andra tjejerna på Tallis samt lite smått och gott till mig.
Först var det ganska tufft när jag skulle gå in till stan, ville helst bara vända om men jag gav mig den på att jag skulle fixa det och det gjorde jag. Nu känns det sådär, stolt att jag fixade det men helt tom i bollen.
Så tom att jag inte vet vad jag ska skriva.
Vill iaf tacka alla som stöttar mig i min kamp mot det goda livet.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

du är stark! klarar detta!

sv.

mår skit.

2010-12-03 @ 20:11:47
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
caroline

finns alltid här för dej.

du är en underbar männsika!!

kämpa på, vet att att du kan "fixa" de,

du kommer lära dig hantera allt.skicka massa kramar från mig och tilda när vi myser i soffan framför idol.



2010-12-03 @ 20:57:26
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0