Blä

Blä igen för allt. Jag har det fruktansvärt tråkigt just nu. Gör ingenting och orkar inte heller gör angt. Sitter bara och glor rakt fram. Önskar att jag hade ngt att skriva om men det ser inte så ljust ut.
Tänkte att jag skulle ringa in till avdelningen men det är bara en från det gamla teamet som jobbar, hade önskat att L jobbade men jag får vänta tills måndag men det är bara det att jag har fullt upp på måndagar och finner ingen tid att ringa till avd då.
Vad gör ni andra där ute i världen, jag känner mig ganska inlåst här...får ju inte gå ut efter halv åtta, trist men så är det.
Får väl kika runt lite bland andra bloggar...ni kanske har några tips på bra bloggar att följa eller kanske just din är bra??? Är det så, brukar jag länka...
kram
ANKi


Kommentarer
Libanmonica

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 19:40:05
URL: http://libanmonica.blogfuture.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0