Bloggtorka

Jag har så himla svårt att vet vad jag ska blogga om!!!???
det kanske inte är så roligt att veta hur det ligger till på Tallis, eller vad gör om dagarna.
Tyvärr har vi inget fotoprogram här och vi får inte ladda ner ngt heller.
Ge mig gärna några tips eller ställ en trevlig/seriös fråga så kan jag blogga om det, det kanske är något som du vill ha reda på om något som jag inte nämnt innan...

Shoot man shoot...


????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kram
ANKi


Kommentarer
Anonym

hej hej! Ville bara säga att du verkar för go alltså. Din blogg är verkligen intressant..men skulle föredra din bok istället. Du har mycket att ge och lära andra..för det är ju genom andra man lär sig..genom att lyssna och begrunda vad andra har att säga och säger. Förstår att du inte kan blotta allt i din blogg och det tycker jag du gör rätt i att inte göra. Men jag ser framemot den dag din bok kommer..det hoppas jag. För du kan verkligen va dig själv..du är upp och ner och inte tillgjord Och det gillar jag och många fler. Du kan komma långt tjejen..med din kunskap och kraft och vilja..den bär dig..och hoppet du har och styrkan du bär trots allt som hänt och händer dig.Ta vara på det! Livet är en berg och dalbana..så glöm alla gamla oförätter och problem...det kommer nya. En stor kram till dig bara och hoppas du finner din väg...mvh vienna.

2010-11-20 @ 18:55:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0