Brukar, vem, har, hur, tror...

Brukar du...
...titta på dig själv i spegeln?
Ja
...gnälla? ja ibland...
...skrika?
aldrig
...sova? NJAO det går upp och ner.
...ha ångest? ja det händer
...skada dig själv med flit? altt mer sällan
...ta mediciner som du inte borde ta? Nej.
...vilja dö? Ja
...drömma mardrömmar? Jämt
...drömma sexdrömmar? hihi
...ta droger? Nej inte nu längre
...försöka vara annorlunda? Nja ibland för att ”passa in”
...klä dig i svart? Jadå
...gå till kyrkan? det händer
...gå i skolan? Nej
...röka? alldeles för mycket
 ...ha sex? Nej
...ljuga?Kan inte ljuga, börjar bara skratta då
 ...hata folk? aldrig
...lita på folk? Både och 

Vem...
...saknar du?
Min lillebror
...vill du döda? Ingen
...rörde dig sist? kommer inte ihåg
...vill du slå? ingen...kysste dig sist? Skulle ni allt bra gärna vilja veta
...vill du kittla? Min kontaktperson hihi
...kramade du sist?Min kontaktperson
...vill du prata med? Jag pratar med de flesta
...skrek du på sist? En medpatient
...vill du vara som? Jag vill vara mig själv
...sårade dig sist? kanske ngn medpatient
...vill du bli galet full med? Min kompis
...gjorde dig riktigt glad senast: En medpatient
...fick du sms från senast: Hanna
...ringde dig senast? mamma
...är snyggast på jorden? Den du ser i spegeln

Har du...
...för många vänner?
Nej det kan jag inte påstå
...förföljelsemani? vet ej om man kan kalla det så 
...tvångstankar? Ja
...någon annan psykisk sjukdom? Ja
...någon fysisk sjukdom? nopp
...någon skada: inte för tillfälligt
...färgat håret? Ja alldeles för mycket.
...brutit några ben? Nej
...några piercings? nej
...egen dator? Ja
...bra självförtroende? Nej
...kysst någon? Gud vad skönt att kyssa någon.
...sagt jag älskar dig till någon idag? nej
....dumpat någon? Ja,
...lämnat landet? Ja.
...tuttat eld på nått? mmm
...gjort något olagligt? alldeles för ofta

Hur...

...går du? som en tönt
...svarar du i telefonen: Ja ANgelica
...fördriver du tiden? Framför datorn och tittar på Tv..
...mycket pengar har du? ALLdeles för lite att shoppa för
...tjänar du pengar? tjänar inget
...ofta diskar du? aldrig, vi har diskmaskin
...ofta städar du? 1-2ggr/vecka
...många stör du dig på: Det beros på
...Ofta träffar du din familj? Någon gång/månad

Tror du...

...att du kommer bli något? Jag är den jag är när jag inte blev som jag skulle.
...på gud? ja och nej
...på rymdvarelser? kan ni visa mig någon???
...att folk tycker om dig? Jag hoppas det
...på ett liv efter detta? Vet att det finns dlera liv!!!
...att fiskar kan tänka? Hihihi de är ju lite knäppa 
...att du kommer leva länge? Det kan du ge dig /(/(&% på.

Hoppas det inte gjorde ngt Hanna att jag kopierade dessa..hade inget att göra..


kram
ANKi



Kommentarer
E M M A

SV:Åh, min favorit är också linnea!Hon är såå skön!:D

2010-11-19 @ 21:58:35
URL: http://allbyemma.blogg.se/
E M M A

Sv:Ja, han ägde!:D

Du hade kommenterat någon blogg som jag kommenterade sen klickade jag in på din fina blogg:D

2010-11-19 @ 22:41:38
URL: http://allbyemma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0