dagen är snart slut

Ja snart har denna dagen också gått. Har haft AMPS-utredning idag. Skulle göra två hushållssysslor. Jag valde att göra en fruktsallad och sen bädda rent i sängen. Under tiden detta gjordes så antecknade arbetsterpeuten allt jag gjorde. Vad det är bra till vet jag inte. Men vi bestämde att vi skulle ha en extratid nästa vecka för att avsluta resten av frågorna(ADL). Vilket var skönt att vi gjorde för jag hade inte orkat det idag. Jag är helt slut i huvudet efter dessa dagar. Tänk er själva att sitta och berätta allt man känner sig dålig i. Och allt man behöver ha hjälp med, det tar på krafterna. Har också haft samtal med min OAS nu i eftermiddags. Han berättade att med stor snnolikhet kommer jag att få ett öppet LPT när jag ska härifrån. Om det nu stämmer vet jag inte men det betyder att jag har ett LPT på mig där jag kommer att bo och om jag missköter mig kan de "ta" in mig igen. Och jag som hade tänkt att slippa allt som har med psykiatri att göra. Jag vill ju vara fri från det men men...

Carro...du ska bara veta hur mycket jag saknar dig. Och den gången då jag ringde ambulans...det hade du gjort för mig med. Jag stannade hela natten för att du är min vän och kommer alltid att vara. Kommer du ihåg hur det var första tiden mellan oss..hihi. Vi gick inte ihop för fem öre, vi var som hund och katt. Tänk vad en mognadsprocess kan göra med en. Du är den enda som har stannat kvar trots dina egna problem, det är så en vän ska vara. Hoppas verkligen att personalen godkänner en perm hem till dig,,,jag ska ta upp det igen så att vi får klartecken men då får du vara beredd på att någon kommer att ringa för att höra lite mer om dig..

Ja snart fortsätter IDOL...jag tycker inte att det var något vidare idag. men kollar ändå. Stickar benvärmare samtidigt.

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

he he ja som hund och katt va vi,

som du skrev så tur är mogna man till sig.

Och bra blev de ju sen =)

Tycker de är så kul att följa din blogg nu

när du kan skriva igen.

Sov gott sen!!

2010-11-12 @ 23:15:37
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0