Dagen går mot sitt slut+gästbloggare

Jag har klarat av dagen trots att den började i tårar. Jag kan iof inte släppa det med psykologen men jag ska säga till min ena kontaktperson imorgon att hon får söka upp henne och jag får då säga varför jag inte vill att hon ska ha kontakt med ngn annan. Det är för mitt eget bästa jag gör så för jag vet annars hur det kommer att sluta.
Idag har jag också lagat mat, det blev varm smörgåstårta, tyvärr tyckte jag inte om den själv men som tur är så gjorde de andra det. De tog tom om.
A jobbar inte i natt heller, känns lustigt när inte de ordinarie jobbar. Jag vill att det ska vara som det alltid är, jag känner mig tryggast då. Får väl ringa in till A på avdelningen annars om det inte funkar här men jag ska försöka klara av det.
Imorgon är det ju m-grupp. Känns skönt att ha det imorgon i och med att jag åker hem på torsdag och då finns det alltid en risk att trilla dit men jag har skrivit ett "kontrakt" med personalen så jag ska INTE trilla dit även om det är lockande. Men som sagt jag har för mycket att förlora om detta skulle ske så jag få hålla mig i skinnet.

Jag tycker att det är dags för en gästbloggare...är det ngn som är på G för det??!!!
Skriv då några rader om varför just du vill blogga hos mig. "Vinnaren" koras imorgon kväll.

Kram
ANKi


Kommentarer
Lilla My

Det är alltid kul att få gästblogga hos någon. Jag ställer gärna upp, vet bara inte riktigt vad jag ska skriva, men sådant brukar lösa sej. Kram

2010-11-22 @ 23:14:53
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0