Datan funkar igen

Sorry om det har varit lite tunt med skrivandet nu i dagarna men internet har inte funkat. Men nu är det igång igen. Jag har inte hittat på så mycket. Var iof och simmade igår med H, det var väldigt mycket folk på badhuset, det är ju höstlov och allt. Men vi simmade 500m, visst jag hade orkat mera men det var första gången så vi ville inte göra oss trötta på det med en gång.
Idag har jag haft vårdkonferens. Fick beviljat stadsperm 5ggr/vecka á 5 timmar. Sen var det ok att åka på perm hem till mamma men nog inte direkt så bra att åka till Carro, de tyckte inte det iaf. Vi får väl se när jag har haft några permisar om jag kan få åka till henne i Göteborg.
Så den 25-26e ska jag hem till min kära mor.
Annars hände det inte mycket här, dagarna har sin gilla gång. Hade kanske önskat att jag mått lite bättre. Men nu är det som det är.

Tack kära Hanna för din fina text om mig och min blogg, det värmde ska du veta. Trevligt att ha hittat en likasinnad. Du betyder mycket för mig.

Nu ska jag kolla lite tv och kanske hinner jag med ett inlägg till.

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Hoppas värkligen att du får må bättre snart. Önskar jag kunde göra något för du ska må bättre,

Säg till om det finns något,



SV: Ja det är skönt att hitta en som är

så pass lika.

Styrke kramar Hanna

2010-11-05 @ 07:46:23
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0