Denna dag är kass

Just det, jag orkar inte med denna dag mera. Mår verkligen skit och önskar inget hellre än att det ska vara torsdagen den 25e så jag hade kunnat åka ner till min moder. Pallar inte vara här mera. Utredningar, terapier, mat och en massa annat skit som jag tycker bara är BLÄ...
Nu kom chefen in..alltså chefen för avd 64 och tallis. Hon har fått visa sig ganska mycket denna vecka för det har varit mycket personal som är sjuka. Men nu verkar det som om de har kryat på sig lite.
Skulle egentligen varit på stadsperm nu men ni ska se vädret i växjö, ja se det snöar, ja se det snöar, det var väl roligt hurra....NOT!!  Jag hatar detta jävla väder, jag vill att det ska vara sommar. Men ja nu är det väl som det är.
Chefen kom in med en ny radio/cd-spelare. Våran gamla har gått sönder. Och kan ni tänka er vilken färg det blev ;)...PINK!!

Snart är det dags för kvällsmat, det är en sak som vi göt ganska ofta på detta ställe, vi äter och äter och äter...
Vad jag ska äta nu har jag ingen aning om men det blir väl lite yoggi och musli. Det gamla vanliga med andra ord.

jag skriver mera senare...personal sitter vid sidan om mig..hmm

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

Vi har ingen snö här än. HÖrde att de snöade

i skåne och småland.. jäckla piss vädret kommer väl hit snart då.. =(

2010-11-19 @ 16:25:14
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Ilyaslouise

This is a very good site. Thank you.

2011-06-03 @ 10:56:37
URL: http://ilyaslouise.blogfrombed.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0