Eftermiddagen är snart förbi

Har precis varit på en föreläsning som kvinnojouren hade. Ganska så intressant.
 Nu ska jag snart städa frågan är bara om personalen kommer ihåg att de ska hjälpa mig. De som kommer ihåg det mest är ju H och P, mina kontaktpersoner. De andra vet jag inte hur de tänker men iaf.

(Ina, jag vet inte vad jag ska säga, det ligger mig för nära i tiden att nämna det för någon vad det var som fick mig att hamna på rättspsyk, kanske lite längre fram)

Annars har dagen varit sådär, det blev ingen missbruksgrupp, de var på utbildning men de hade inte sagt det till mig så jag stod där så snällt och väntade. Lite putt blir man.

Imorgon ska jag till Lisa, fortsätta med ADL-frågorna. Jag hoppas på en handiphone snart, så att  allting kommer att bli bättre för mig.

Nu ska jag ta en cigg och sen vet jag faktiskt inte...skriver mer i kväll...

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0