Forever young

Tårarna rinner när jag hörde Elin sjunga denna på Idol ikväll. Detta är en låt som väcker många minnen. Min vän Susanna gick bort för några år sedan och då sjöngs på hennes begravning. Jag vill tillägna denna kväll alla mina tankar. Jag ska ge henne tankar som visar på att hon fortfarande finnes i mitt minne. Jag kommer aldrig glömma den dagen då jag fick meddelandet om hennes bortgång. Jag försökte genast nå Carro men fick inte tag på henne.Jag försökte i flera timmar men fick inget svar, kommer inte ihåg riktigt hur hon fick beskedet men jag och Carro satt jämte varandra på begravningen. Den var både fin och sorglig. Ett fint hjärta gjort i rosor låg på hennes kista. Så visst, hon finns mycket klart i mitt minne. Jag kommer aldrig att glömma henne.

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

hennes begravning va fin,

så som hon ville ha det.

Tårar kom i kväll, och tankarna for ju så klrta till vackra susanna. Saknar henne alltid men extra när man hör vissa texter

2010-11-05 @ 21:59:27
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
Ella Schelin - bellida.blogg.se



ja absolut sötnos!

men då måste du maila din bloglovin inloggning till mej ;)

2010-11-06 @ 01:16:14
URL: http://bellida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0