Fredagskväll

Ja då var helgen kommen igen. Syterapin var helt ok idag. Pysslade med mina benvärmare och lät min väska vara för idag. Sen har jag varit en runda på stan, var ganska mycket folk så jag orkade inte vara där så länge. Nu har vi precis spelat kort och nu är det väl mest TV som gäller. Det händer inte mycket här, vågar tyvärr inte gå ut för det är alldeles för mörkt och jag är mörkrädd.
(Vienna, lämna gärna ditt nr)

Annars i helgen ska jag nog inte hitta på så mycket. Imorgon ska jag laga mat annars inget speciellt.
på måndag ska jag till CLV och ta prover och sen är det skickat en remiss för CT-röntgen.
Har haft kramper några gånger så dom ska se att det inte är något fel. Jag tror att det är en biverkning av min medicin, för all den medicinen jag tar har de flesta kramper som biverkan.

Ska nog kolla på Idol sen för jag har inget annat att göra. A jobbar i natt så det blir trevligt, hon är sjysst.

kram
ANKi


Kommentarer
Nikolairagna

Great site

2011-10-24 @ 16:13:57
URL: http://nikolairagna.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0