Gästbloggare "Lilla My"

Grattis LILLA MY! Du var den ende som ville gästblogga hos mig. Tyvärr kommer jag inte in på din blogg för den är stoppad på vår dator Men du få väldigt gärna blogga hos mig ändå.
Skriva bara vad du känner för och maila det till mig. [email protected]
Skriv först lite om dig själv och din blogg och sedan vad som är bra med att kämpa för ett friskare liv.
Hoppas du förstår.
Kul att du läser min blogg och ännu roligare att du kommenterade. synd bara det att ja ej kunde läsa din blogg här men jag går in på den när jag är på perm på torsdag hos mamma.

Jobbig natt, en massa flashbacks. Tårar som rann och ingen personal som stöttade. Hon sade bara att jag skulle lägga mig igen. Visst det var ju sent i natt men lite stöttning hade man ju hoppats på. Här får man tydligen inte vara ledsen på natten.
Idag ska jag ha samtal med en av mina kontaktpersoner, det är bara hon som jabbar av de två jag har. Sen väntar jag samtal från L inne på avdelningen. Behöver ventilera lite med henne också.

Nu är det snart frukost, sen morgonpromenad. Samtal vid 10e.

kram
ANKi


Kommentarer
Lilla My

You have got a mail. :)

2010-11-23 @ 14:02:12
URL: http://www.metrobloggen.se/minimy


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0