God morgon

Ja då var det ny dag igen. Här i växjö håller vi på att blåsa iväg. Det är nästan storm ute. Inget vidare väder alls.
Jag har ont i magen men de blir ju så en gång i månaden för oss tjejer. Urk kanske äckligt att skriva om det här.
Men iallafall inget vidare väder. Idag ska jag till Alvesta och Länkarna. Hoppas att det blir en givande kväll där.
Nu på förmiddagen så ska jag ha skola, känner inte för det men jag har det på schemat. När det är sådant här väder vill man bara stanna inne med en bok i högsta hugg, synd bara att jag inte kan koncentrera mig.
Sen är det inget väder för mina nya skor heller, jag som hade lust att ha en riktigt rosa dag idag men det får helt enkelt bli en annan dag.
Vaknade vid halv6 i morse, har inte sovit speciellt bra hoppas på bättre sömn i natt.
Nu måste jag ner och ta upp tvätten som jag glömde igår.
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0