här är det fullt

Jepp det är fullt på schemat, har itdigt i morse varit på sjukhuset och gjort en CT-skalle. Jag har ju haft kramper så de ska utreda det nu. Men jag vet att jag inte har EP. Troligtvis är det pga medicinerna som gjort det. I eftermiddag ska jag till syterapin och direkt efter det ska jag till arbetsterapeuten och svara på frågor angående hjälpmedel, jag kanske ska få en handi. Berättar mer om det när jag fått besked om jag nu ska ha en sådan.

Sitter nu vid datorn och lyssnar på spotify. Svenska akademien är det som går nu.
Annars är jag ganska trött, tänkte lägga mig på soffan och vila lite, ska bara dricka upp kaffet och ta en halva cigg. Personalen är nere i källaren på handledning.

skriver mer i kväll..

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Hoppas du mår okej!

kram<3

2010-11-18 @ 11:49:03
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0