HMmm

Jag kan bara säga hmm, mina tankar är på helt skilda håll idag. Kan inte samla dom på ett ställe. Kanske så går det bättre på syterapin nu på morgonen. Jag håller på med en skunnväska där som jag ska färga rosa (såklart).
Håller också på med mina benvärmare men det känns som om de aldrig blir färdiga.
Tog sovmorgon idag och steg inte upp förräns vid 7 HURRA!

Annars idag händer det inte så mycket, jag har frigång och stadsperm på schemat. blir nog stadsperm efter avslappningen.

Skönt att datan funkar igen.
kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Det är faktist skönt ute, Iallefall i sandviken hoppas ni hhar det också.

Så får du en bra och skön stund ute.



Syterapi har jag aldrig haft. Kanske för jag stickar, virkar och broderar så mycket endå.

Tror inte ens det finns här i gävleborg.

Ingen ide att skynda på saker. DÅ blir det bara slarv fel bättre att låta det ta den tid det tar.

DÅ brukar det oftast bli bäst också.



Kramar

2010-11-05 @ 12:39:26
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
caroline

Hoppas du får en bra fredagskväll!!!

puss och kram

2010-11-05 @ 17:16:46
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
vienna

är här igen..hoppas du får en trevlig alla helgon helg. Du kan få mitt nummer om du vill för sms..om ni får ha mobil där igen..anita och magnus och david höll ju varann bakom ryggen..anita åkesson va inte så omtyckt där på hennes tid och inte stora magnus heller...allt tar tid på rätts psyk nu efter det med levona,hon som mördade micke och den äldre gubben. Jag vet vem micke va och han va en snäll schysst kille..sen vad som hände mellan dom vet jag inte..men levona bodde på teleborg här i växjö och hennes pappa dog för ett par arsen. Hon är i min ålder. Så dom är rädda för att släppa folk för tidigt som oxå kan bli fel..för vissa bli sämre av att gå på en avd för länge. Du verkar reko och vid fulla sinnes bruk..enligt din blogg,och tror att du skulle må bättre av en egen lya med folk omkring dig tex boendestöd,samt som delar ut medicin dagligen...och dina samtals kontakter tex en psykolog,psykiatrisjuksköterska,terapeut. Jag känner igen så mycket av mig själv när jag läser din bok..men jag har inga själv skade problem..bara massa annat som jag egentligen jobbat bort i terapi i åtta år.

Nu är det livet och det sociala som som väntar på mig. Och eftersom jag vart obehandlad Adhd så har det ställt till det i mitt liv..allt onödigt..om dom bara hittat det innan så hade jag vart långt idag..sluppit alla problem av den sorten...men problem finns ju alltid och kommer dyka upp ibland...men hoppas på lite mindre...och lite förändringar fast jag e rädd för dom. Skulle gjort asperger utredn.men inget verkar hända. Nog slut tjatat om mitt. Önskar dig en skön kväll och kom i håg..efter din utredning kan du begära den vård du själv önskar..vet inte om du är dömd för något brott eller så..bry mig inte heller om det..men menar att det kan ta längre tid då..det visste du nog redan. Du kan väl nya region psyk bättre än mig. Du är på avd 64 stämmer va? Det är borderlinepersonligheter där,och en hårdare avd med psykos för killar tror jag...ha det nu så gott och hoppas du får hälsa på din vän snart..men läkarna är ju så rädda av sig...fast det kan stjälpa i stället för att hjälpa ibland. Känner en kille som tände eld på sin lägenhet här i växjö. Han dömdes till rättspsyk vård. Synd...HAN KUNDE FÅTT VÅRD INNAN DETTA SKULLE BEHÖVAS HÄNDA. Skamligt av psykiatrin. Kram V.

2010-11-05 @ 18:21:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0