Ibland är det inte som man vill

Jag svävar bland två världar. I den ena världen kan jag bara vara och i den andra måste jag hela tiden tänka och ibland blir det fel. Just det hände idag. Men som jag ser det nu så har det blivit ok igen. När man svävar som jag gör då blir det fel ibland och då måste man be om ursäkt. Så T, hoppas det känns bra igen. För du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Jag mår nog inte riktigt bra, har pratat med personal men jag vet inte om det har hjälpt. Jag måste hålla mig i skinnet för jag ska ju åka på perm på torsdag och då måste allting klaffa. Jag vill att det ska gå så bra som möjligt. Jag får inta sabba detta nu. Låt den gungande bron stanna så jag vet vart jag ska springa. Men jag undrar vilken av dessa världar som är den bästa och svaret har nog bara jag. Men vart ska jag finna det svaret, gud vad jag måste leta. Puh det här blir en jobbig kväll.

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Du kommer klara att åka hem!

Tror på dig<3

2010-11-23 @ 17:18:10
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Hanna

Kämpa på. Som du skrev det är bara du som har svaret på frågan.

Men personalen och andra personer som står dig nära. Kan tipsa och föreslå vägar du ska gå.

Men ingen vet vad du känner inuti.



Sedan så tror jag det komemr gå bra hemma. MEn du ska ju absolut INTE åka hem om du tror du kommer skada dig allvarligt.

För är inte värt det då.

Du måste vara rädd om dig Även om det ofta är bra att prova sina vingar.

Kramar Hanna

2010-11-23 @ 18:45:34
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0