Idol, Växjö och det oklara

Vad är det som inte är som det ska inom mig?? Jag känner på mig att något bara är fel. Inte fel fysiskt utan psykiskt. Jag tror det är något fel men jag kan inte sätta fingret på vad det är, Kan man känna så?? Vad är det annars jag känner? Någon som har svaret?? Varför fungerar inte jag som alla andra? Blä för det...

Idol, NEJ! Fel person åkte ut. Linne skulle ju vara kvar. Hennes stil är alldeles underbar. Hennes tolkning av "crazy in love" var ett exempel på hur musikalisk hon är. Synd bara att resten av sverige inte tyckte som jag.
Hennes tårar i kväll var genuina, musiken är hennes liv och jag tycker att det syntes. Vad tycker du?

Växjö är fullt med snö igen. När jag kom hit förra året så började snön lägga sig och jag såg inte Växjö utan snö på flera månader och nu kommer det hit igen. Kallt så in i...och snö på det. Flera minusgrader ute i kväll. Hoppas solen skiner imorgon så jag kan gå ut och ta några härliga bilder kring sjön.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar bli lite trött.
kram och go'natt
ANKi


Kommentarer
joanna

Jag vet hur allting funkar, jag vet att jag kan stå ut med det. men det känns fel och meningslöst. det känns svagt, att inte lyda deras ord, att låtsas som att jag inte hör. att låta flickan håna mig och ändå glömma, gå vidare. När hon tar över vill hon skära, hon är mig. Hon är jag. en del av mig. hon vill skära, hon vill inte stå ut med ångest. det är inte så mycket till ångest egentligen. det är mest en annan jag.

2010-11-27 @ 00:13:19
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Hanna

Klart man kan känna på sig att saker och ting är fel, Inte som det brukar vara,

Samt att något annorlunda är på väg

att hända. PÅ psykist och fysiskt,



Nej jag lät henne inte trycka ner mig, Jag har fortfarande ätit efter matschemat.

Tillis i veckan är det 1 kvällfika jag inte fixat att äta, Men resten har jag ätit och även behållt med,



Själv så ser jag inte idol. 1 gång tror jag att jag såg Men ör inte så intresserad av sådana pogram, Mera melodifestival. Då sitter jag spikad framför tv,

KRamar Hanna

2010-11-27 @ 10:40:35
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
jaonna

Tack, men jag kan sitta här och skriva i 100 år om hur det känns och hur jag kan tänka ibland, just nu vet jag att jag inte kan kasta iväg det. För just nu är flickan i mitt inre viktigare. Hon vill det och hon har mer kontroll än de smarta delarna av mig. För den lilla flickan heter Joanna, den lilla flickan är en liten sårbar del av mig. Den som plågar mig. Den som vill övervinna, den som hör alla höster.. jag vet inte ens hur jag ska förklara det som händer inuti mig. det går inte att förklara. ja kan säga att ja vill sluta men ja vet att det inte kommer gå.. för ikväll ändrar jag mig. ikväll öppnar ja lådan en gång till. som varje kväll.

2010-11-27 @ 18:31:51
URL: http://flickanimittinre.blogg.se/
Anonym

flickan i mitt inre fint skrivet,nu till ankie. Hoppas du haft det okej. Bara början än...känns skönt att du kommer i väg lite. Människor påverka oss pågott och ont. Men gumman..måste säga att det är en lång väg kvar att vandra och jag tror på dig!! Verkligen! Och! Sak till riktiga vänner dom märker man. Inte så konstigt att du känner dig som du gör

2010-11-27 @ 22:35:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0