Imorgon

Imorgon är det dags igen för de där testerna som ska göras. Först ska jag vara hos arbetsterpeuten i 1 timme och sen ska jag vara hos psykologen i 2 timmar. Sen på eftermiddagen är det återigen syterapi. Så det blir en hektisk dag. Jag lär vara trött på kvällen, kan ju hoppas det iaf.
Har varit i skolan idag och på CLV för att ta blodprov, sen gick jag och Sabrina på stan lite. Jag införskaffade mig en bikini och lite pysselsaker. Jag håller på att lära mig att rita manga-figurer, och jag är ingen tecknare direkt. Det är något som jag inte fått ärva av min mor.
Snart ska vi åka till alvesta igen, åter dags för Länkarna, kommer inte hem förrens vid halv 10 i kväll.
Nu ska vi käka kvällsmat och sen kör de oss till alvesta.
kram
ANKi



Kommentarer
Julia

Du får se till så du får en bra sömn i natt då! :)

KRAM

2010-11-10 @ 18:13:36
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0