Inblick

ja vad ska man säga när orden inte räcker till. När ångesten över att veta att man är där man är. Om jag bara inte gjort det där, skulle jag inte varit här. Dumma, dumma jag.. Hur kunde det bli som det blev? Vad gjorde jag för fel???
Jag önskar mig tid tillbaka.
Jag önskar att DET inte hade hänt.
Hur många liv stod i fara för min dumhet??
jag kan aldrig förlåta mig själv.
ALDRIG ALDRIG
Jag vill ingen männsika något illa.
Jag försöker göra något gott här i livet.
Den enda jag glömmer är
Mig själv...



Kommentarer
caroline

Tycker om dej fina vän!!!!

2010-11-06 @ 17:49:15
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/
caroline

önskar jag vore lite rik då

hade åkt ner över en dag bara för att träffa dig under din lilla statsprem. och sedan hem igen.

Jag och tilda.

Du finns alltid i mina tnakar!!! Saknar dej massor!

tilda skickar en liten läknade puss =)

2010-11-06 @ 18:28:47
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0