Ingen sovmorgon här inte

Nej det blev ingen sovmorgon för min del, var uppe 05.45. Somande lite efter 02.00. Satt ju vid adorn pch försökte skriva en inledning till min bok men jag kan bara säga att det inte är så lämpligt att göra det när man är ganska hög på mediciner. Jag kände mig helt knas i hjärnan och personalen sa till mig sista gången jag var uppe att "GÅ OCH LÄGG DIG!", så hon fick följa mig upp till sängen och då somnade jag. Har också fått en liten nattlampa eftersom jag är ganska mörkrädd om jag vaknar mitt i natten. Så nu lyser det på mitt rum även på natten och det känns bra. Jag har varit mörkrädd sen jag bodde i kristianstad, då det var en gång som jag gick igenom parken och ett gäng följde efter mig och skrek att nu skulle jag akta mig så det inte blev mos av mig. Kan bara säga att jag rusade därifrån med mobilen i högsta hugg. Så när jag skulle möta den personen som jag väntade på så var jag alldeles till mig. Jag bara skakade, jag som hade varit kaxig och sagt att det är ingen fara att gå igenom parken så där på kvällen, tji fick jag. Så nu är det nästan så att jag vägrar gå ut när det är mörkt, måste ha någon med mig. Lite jobbigt nu när det blir mörkt vid 4a tiden. Men jag har nästan alltid någon att gå med, antingen S eller T.

Snart börjar personalen som ska jobba dag trilla in. visserligen är det bara en fram tills klockan 10. frågade G igår om han visst något om min CT men det visste han inte. S hade nog glömt att rapportera över det men de skulle höra med syrran nu på morgonen. Läste lite om mina mediciner efteratt en tjej på syterapin sagt att det fanns mediciner som kan ge sådana biverkningar och det visade sig att mina mediciner har den biverkan, kanske inte som vanlig men det har iaf förekommit och jag har ju inte haft sådana kramper innan. Det är nog medicinen. Har blivit lite rädd att jag bara ska falla ihop på golvet och börja krampa, nu händer de säkert inte men jag är ändå rädd eftersom jag krampat ca3ggr och det är inte roligt efteråt för då har jag en sådan huvudvärk.

Ville också höra om ni har några tips på bra bloggar som jag kan följa...jag följer de som jag har länkat. Vet ni någon som skulle intressera mig skriv adressen och hälsa den personen och fråga om hon/han vill bli länkad!

God morgon igen
och en
KRAM
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0