Jag kan nog inte

Jag vet inte om jag kan släppa ut det iadg. Hur jag ska göra för att allt det där inne ska få lov att komma fram. Det är något som hindrar mig hur mycket jag än försöker. Det säger liksom bara stopp..
Jag är en person när jag är på mitt rum och sen blir jag någon annan när jag är bland de andra. Ibland kan det hända att den där personen på mitt rum kikar fram här nere men det är bara korta sekunder.
Jag vill så gärna att det bara ska rinna över. Jag har ju så mycket inom mig, varför kan det bara inte komma??? Jag hatar att gå och bära på saker som skulle kunna komma ut. AHHHH jag blir galen..
Iof jag har ju det på papper...

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Du är inte galen. Du har lite svårigheter med att hantera vardagen.

Låter bättre än galen. Dom som är galna i min värd.

Är typ serie mödare och sådana personer.

Absolut inte du..



Vad tråkigt att inte ha någon att åka till. Hade vi kännt varandra mera och bättre skulle du naturligt vis få komma hit till mig,

Jag tror jag blir mest ensam i jul också.

Kramar

2010-11-28 @ 16:48:59
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Julia

Åå vad jobbigt.. hoppas det kommer snart!

Du kanske inte släpper på allt tillräkligt?

Vet inte..

kram

2010-11-28 @ 20:43:32
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
t

fin blogg :)

gjort något skoj i helgen? :)

Kramar

2010-11-28 @ 21:20:31
URL: http://teresevardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0