Jävla skottning

Nu tidigt på morgonen så kom dom och skottade uppfarten här på Tallis, vet inte en exakt tid men jag vaknade av det iaf. Dötidigt. Visserligen brukar jag stiga upp vid denna tid men idag sov jag för en gångs skull. Men men det är inget att gör ngt åt nu än att kalla dem för dummisar.

Idag ska jag tvätta och städa. Inget kul alls men måste göras för jag har en massa husdjur på rummet, alltså dammisar. Trots att jag städade förra veckan.

Tack för alla fina kommentarer jag fick igår. Härligt att så många har hittat hit.
Då ställer jag frågan igen..vAd vill ni läsa om? Min tid på SSS? Min vardag? Mitt mående?? Eller bara vanliga saker?
Jag tycker det är så svårt ibland och komma på saker. Så SNÄLLA ge lite tips eller etäll en fråga??

kram
ANKi


Kommentarer
Mou

Det där med skottning är inte mysigt när man vill sova. Det borde nästan vara förbjudet att skotta då ;)



Aldrig kul att städa heller. Borde dock göra det snart jag med. Jag har också lite små inneboende husdjur. Får nog dra fram dammsugaren så att alla råttor under sängen försvinner, haha!



Hoppas att det gick bra med städningen och inte var allt för tråkigt! Ta hand om dig :)

2010-11-30 @ 19:31:58
URL: http://mariposas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0