Kaffe duger bra

Yes äntligen fått kaffe i mig. Det kändes ganska mycket i kaffetarmen nu när jag steg upp för en timme sen. Jag är ju så pass van vid att dricka kaffe så här dags. Det blir kaffe för nästan hela slanten för vi får inte dricka energidryck här. Låter det kanske lite konstigt men de är som centralstimulerande medel. ännu mer än vanligt kaffe.
Jag kommer ingen vart med min bok, det står helt enkelt helt stilla, ibland kan jag få för mig att jag ska skriva men då går det inte för jag vet inte vart jag ska fortsätta och börja med. Men det är roligt att skriva men det kanske ni förstår med min blogg. Jag skriver om allt och inget. Skrivandet gör mig lugn det får mig att släppa de ondaste tankar jag har.
Det står också med på min krisplan...på tal om krisplan, jag ska ha med det i min handiphone om jag nu ska få den. Jag hoppas på det iaf. Det tar ca två veckor för den att komma efter det att hon skickat efter den. Jag längtar redan efter den men jag tror att utredningen ska vara färdig innan.
jaja..ni som sover sov gott still...
kram ANKi


Kommentarer
Julia

Hoppas du har sovit gott! :)

2010-11-13 @ 09:43:06
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0