Lite sovmorgon

Ja ja ja, idag har jag fått lite sovmorgon, vaknade vid halv7. Perfekt, det går i rätt riktning.
Idag kommer mamma och Per hit vid 14 sen ska vi gå på stan och ungås lite. Saknar min mamma när hon inte är här. Det känns som om de är så långt borta trots att de bara bor i Blekinge. Men jag är van vid att mamma alltid kommer och hälsar på mig när jag legat på sjukhus men när man är här i växjö krävs det lite mera planering men det funkar.
Nu på morgonen ska de bli vattengympa borta på rehab om det nu finns någon som kan tänka sig att följa med bort. Och i morgon ska jag till badhuset med H för att simma men det känns ganska jobbigt för det kommer att vara fullt där med tanke på att det är höstlov. Igår hade det avrit en lång kö in på badet..fy och blä säger jag om det.

Har ganska mycket tankar inom mig som jag försöker reda ut men det är inte lätt för jag biter ihop ganska mycket för att slippa känna. Jag vågar inte visa känslor, det händer inte så ofta att jag gråter inför andra då går jag istället upp på mitt rum och gråter där. Igår när jag pratade med H sade hon att jag inte fick bita ihop längre och vad ska jag säga till det??? Jag får väl försöka.

Nu blir det cigg och lite kaffe

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0