Lördag morgon

Helgen är inkommen till mitt liv just nu men tro inte att jag sover längre för det. Hade en himla massa bekymmer för att kunna somna  i natt. Jag tror klockan närmade sig 02.00 innan ögonen gick ihop. Alltid likadant. Men jag hade ju sovit ganska mycket igår också. Men det gör jag tack vare mina meds. De får mig att bli så trött att ögonen går i kors vilket inte är något kul. I morse vaknade jag vid 5 men lyckades somna om till halv 7 istället och då kan jag säga att jag har haft lite sovmorgon. Så nu har jag precis tagit min första cigg och en kopp kaffe. Det är så dagen börjar för min del. Alltid samma visa, det går liksom inte att ändra på det, jag måste ha mina rutiner. Men igår tänkte jag ställa klockan på ringning men sen fattade jag att det skulle bara vara lönlöst jag vaknar ju alltid innan den piper igång.
Vid halv 10 idag ska jag till psykologen, utredningen är inte klar hos henne än men jag vet inte om detta är sista gången eller om jag har en till kvar. Det får jag väl reda på idag skulle jag tro. Sen ska ju arbetsterpeuten och psykologen skriva ihop utredningen och sen får jag "domen", jag hoppas innerligen att det inte visar på någon diagnos men ändå, det kanske hade underlättat när jag ska komma hem så att jag får den hjälpen jag behöver. Troligtvis så kommer läkaren vilja ha mig på ett öppet LPT, min OAS sade det till mig. Det betyder att jag kan vara i hemmet men ändå ha ett LPT på mig. Och då måste jag följa de regler som de sätter upp för mig och avviker jag från dem eller hittar på något annat dumt så har de rätt till att ta in mig igen och då blir det väl Växjö. Men så roligt ska de inte få ha det. Det är bara mina meds som jag är lite loj mot. Sen ett boende, jag vet inte om det blir ett gruppboende eller egen lägenhet eller något annat, det får nästan min kommun och mitt landsting komma med förslag. Men jag kommer inte flytta tillbaka till sölvesborg. NOT!
Nej nu går jag och hämtar tidningen + en kopp kaffe till. Återkommer senare

kram
ANKi


Kommentarer
Julia

godmorgon:)

2010-11-20 @ 07:55:35
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0