mad world

Just denna låten har jag fått i min skalle nu, Mad World. Underbart fin och kan liksom inte släppa den ut ur min tankeverksamhet. Spotify är helt ok, visserligen har vi den som är gratis men det funkar det me. Just nu letar jag luciasånger som jag kanske kan öva till, man får ju hoppas att det är stämmer i utförandet, annars får jag väl klinka lite på pianot och det är inte min starka sida.
Iadg ska jag till arbetsterapeuten och psykologen. Allt som allt så håller det på mellan 9-12, så jag lär nog bli lite trött i skallen efter det.
Nu är det kaffe och en cigg som gäller,,
kram
ANKi



Kommentarer
Hanna

Den låten är faktist jätte bra. Fin text om man lyssnar på texten,

Hoppas du får en bra dag.

kramar

2010-11-11 @ 07:48:56
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0