Ny dag och pissigt mående

Ja just det. pissigt mående. Ska till arbetsterapeuten idag och fortsätta med ADL-frågorna. Så det betyder att jag ska så snällt sitta och berätta det jag är dålig på att göra men som vissa personer har sagt till mig så är jag ju bara lat och får inte tummen ur... eller så var det medicinernas fel. Vad ska jag lite på. Det är bara det att jag blir så himla ledsen, tack o lov så var T uppe och hon kunde trösta mig. Det är tur att vi har varandra för det är lättare för en av de andra tjejerna att förstå än personalen. Inget illa om personalen men de har nog inte varit i samma sits som vi här på Tallis.
Utredningen tär verkligen på mig. Den var mycket jobbigare än vad jag hade trott, speciellt hos L än hos S. Hoppas bara det går bra idag och att jag inte börjar gråta men det finns en stor risk att jag kommr att göra det.

Jag vet inte hur det blir med kören, ska nog dit idag men jag kommer inte kunna gå luciatåget, jag kan inte säga hur det kommer att se ut för mig i december. Ska man vara med i Luciatåget så ska man ju vara med varje gång och det kan inte jag garantera. Jag får se hur det artar sig.

Nästa torsdag-fredag åker jag på permision hem till modern, ska ta bussen till Ronneby sen kommer hon och hämtar mig där på stationen hoppas jag. Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar med buss eller hur dyrt det är. Men det finn en bushållsplats lite längre bort här så jag behöver inte traska ner ända till centrum, vilken tur jag har.

Jag vill bara gråta hela tiden. det är precis som om det aldrig tar slut för min del. Det ligger och trycker bak ögonen hela tiden så minsta lilla sak får tårar att börja rinna.

nej nu ska jag nog ut och ta en cigg och lugna ner mig...

kram
ANKi


Kommentarer
caroline

Hoppas dagen vänder för dej!!

Måste kännas skönt att äntligen fa en permis !!

kram

2010-11-16 @ 12:33:32
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0