Ny vecka och det är måndags morgon

Ja då var det ny vecka igen. Tiden går ganska fort men ändå inte.

Igår inhandlades det två tröjor från Gina

Lyckade köp, jag är helt tokig i sådana här munkisar, jag vet inte riktigt hur många jag har men det är en hel del. Dessa två var på rea och kostade endast 149kr/st så det var inte så svårt att slå till.
Nu är jag ganska pank så det får bli att spara fram tills den 19e i nästa vecka.

Nu i början av denna vecka ska jag sjunga upp för en körledare här i Växjö domkyrka. När det blir vet jag inte men någon dag. Ska bli kul att äntligen få ta upp sången igen så jag kan ju bara hoppas att min sång låter som den brukar.

Idag skulle jag egentligen till CLV för att ta prover men det verkar som om det inte blir idag för det finns knappt ingen personal nu på morgonen. IOF så gör det inte mig något speciellt. Vad det var för prover har jag ingen aning om. Annars idag så blir det missbruksgrupp, städning och stadsperm med S. Ska till biblioteket i stan för första gången.
Har faktiskt sovit hela natten fram tills klockan 06.15, ett under har skett. Men det känns skönt att verkligen vara utvilad.
Ha en bra morgon alla
kram
ANKi


Kommentarer
Julia

Såna tröjer är ju as mysiga! :)

SV:

Tack för kommentaren, tror att ja har varit inne här och kollat någon gång... ehem..

Jaa kan ju hoppas att det går snabbt!

Kram

2010-11-08 @ 07:49:35
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0