Onsdag morgon

God morgon alla pigga och vakna. Idag ska jag till psykologen vid 10 och göra tester, vilka det är har jag ingen aning om, det dår tiden utvisa.
Annars ska jag iväg och simma idag med H och sen i kväll bär det av till Alvesta och länkarna.
Igår var verkligen en pissdag, jag hade sådan ångest när jag skulle lägga mig att A satt vid min säng ett tag, snällt av henne. Jag kommer inte ihåg när jag somnade men vaknade nu vid 06. Vad mer kan jag skriva...eftersom det bara är en vecka tills jag åker på perm så ska vi skriva en resplan idag, alltså jag och H.
Fan jag måste ner i tvätt stugan....får ta de senare idag..innan psykologen..

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0