ooppss

Tårar kommer helt utan förvarning....

kram



Kommentarer
Hanna

Det är okej att gråta vännen. Fast det är jobbigt att

gråta vilket jag själv tycker iallefall.

Tänker du på något speciellt vännen??



Jag vet att du kommer fixa båda utredningarna du är stark,

Jag tror på dig för du kommer vinna över detta

dåliga mående. Du har alla förutsättningar för att fixa detta.



Sv: Jo det är nog så att jag blir mer och mer uppäten eller att häxan flyttar in i min kropp mer och mer bestämmer mera och mera hela tiden också. Har inte orken att stå emot el snarare värktygen att fixa det.

Klart jag vill ha det nummer., Du får mitt med 076-1884764. Det är bara att sms om det är något,

Kramar Hanna

2010-11-12 @ 08:02:01
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
caroline

Stor tröstande kram,

önskar så att jag kunde göra de i verklighet igen.

Låg och tänkte igår på en gång när du ringde ambulans till mig och du stannande hela natten..

De är äkta vänskap.

Vill bara se dig kramar dig.

Viska att du är bra angelcia, du är en fin vän.

Och jag hoppas att du får mår bättre och bättre,

så att du så småningom kan hantera allt de jobbiga, och ändå leva "själv"

Love you!!!!!

DU kan!! Du är bra!!!

2010-11-12 @ 18:25:32
URL: http://ledsenflikkastankar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0