orka

Hur ska jag klara av allt detta med utredningen, nu vill psykologen ha kontakt med ngn som kände mig som barn. Jag vill inte att hon tar kontakt med någon för jag orkar inte med att gammalt groll ska upp till ytan igen. jag pallar bara inte det. Tårar rinner nu ner för mina kinder, jag är så ledsen, rädd att tappa kontrollen. Det har varit så himla mycket denna vecka och jag orkar inte med det. Tack o lov så blir det inte så veckan som kommer för på torsdag åker jag på permis hem till mamma. Ska bli skönt att komma bort från detta stället, behöver  "vila" från allting som har med utredning och behandling att göra.
Iadg ska jag laga mat, det blir varm smörgåstårta. Jag har aldrig gjort det innan men jag hoppas nu att det blir gott. Sen står det bara vila på mitt schema.

Imorgon är det dags för missbruksgrupp igen, det var ju inget förra veckan och det skulle vara inställt men jag hade glömt att kolla "lappen". Sen på eftermiddagen ska jag till praktiken på bibblan och på kvällen är det städning. Fullt upp igen,puh.

kram
ANKi


Kommentarer
Hanna

Du får inte ge upp. Lämna inte mig i denna hemska värd. Jag vill inte bli ensam kvar utan min tvilling själ. Som det känns som du är med mig ibland iallefall då vi är ganska lika. (enligt mig allså)

Försök stå ut tror det är bra att du ska laga mat så har du något annat att tänka på en liten stund iallefall. ANnars kanske du ska se på film el något annat av dina intressen för att försöka leda bort all ångest osv???

Jag tror på dig och tänker på dig hjärtat,



Känns det inte lite skönt att ha endel saker inplanerat i morgon? Så du inte bara sitter och tänker och ältar allting som varit och ditt mående??



Har du ett stort intresse vad gäller böcker eftersom du har praktik på bibblan??

Läser du mycket?

Jag läser faktist ganska mycket när jag inte

håller på med mitt hantverk som går i första hand liksom,

Kramar Hanna

2010-11-21 @ 10:23:40
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Heléne

Hej fina! Vet inte om du kommer ihåg mig från I-tiden i Malmö? Jag brukar kika in här då o då, tycker att du är en riktig kämpe. Jag tror på dig! Många styrkekramar från mig

2010-11-21 @ 12:36:16
N

Jobbigt att hon måste ha kontakt med någon som du kände när du var barn.

Du är så stark som kämpar på!

Tror på dig!



Kram

/ www.sagolandet.webblogg.se

2010-11-21 @ 13:13:23
URL: http://sagolandet.webblogg.se/
Julia

Du klarar det! Kämpa på, tror på dig<3

SV:

Tack, kram!

2010-11-21 @ 14:29:30
URL: http://somethingyoung.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0