Pigg i hela knoppen och kroppen

Just nu är jag lycklig, konstigt att mitt humör kan svänga så som det gör. Ena stunden kan jag vara ledsen och i nästa sprudlande glad. Jag äter trots allt medicin för mina affektiva svägningar som det så fint heter.

Som sagt imorgon ska jag sjunga i Ceciliakören, ska bli väldigt roligt. Sen har jag städning coh tvätt på schemat.
På torsdag och fredag ska jag göra en utredning med arbetsterapeuten. Vad den går ut på vet jag inte riktigt men det lär bli ett x antal timmar tillsammans. Dessutom ska jag träffa psykologen på torsdag mellan 10-12. Hektiska dagar. Men när utredningen är klar har min kommun och mitt landsting något att gå på så de kan börja förbereda sig på att jag ska hem till blekinge. Visst inte förräns allt är ordnat med boende och annan terapi är klar, så det tar väl sin lilla tid, möjligtvis några månader. Hmm här tar saker och ting lite tid hmm kan vara skrattretande för när man var inom allmänpsyk så kunde det räcka med att vara skadefri en dag på en avdelning och då var man klar där (om man nu inte hade LPT på sig).
Ska göra mitt schema för morgondagen med E när hon kommer ut från rapporten. Vill inte men idag jobbar H så då måste jag.
                              
                               Kära mor och jag...Lite hemlängtan har jag allt...

Nu ska jag kika runt lite på mina vänners bloggar..
kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0