Piggnat till

Så nu är man mer en människa igen. Fått mitt morgonkaffe och min första cigg, det är först då jag vaknar till liv.
Det blir nog ingen vattengympa idag, det finns inte tillräckligt med personal varken på Tallis eller inne på 64an. Det är så typiskt när man väl kommit in i en aktivitet och sen blir det inget. Visserligen har jag ändå lite att göra idag men det hade varit skönt med ett bad och få röra på sig lite.
Här i Växjö just nu så är det snöblandat regn. Tydligen så var det ganska halt ute, så ikväll när jag ska till kören får jag ta det lite försiktigt.

Jag försöker att inte bita ihop men det är så himla svårt. När jag inte biter ihop vill jag bara gråta men det känns inte bra så då biter jag ihop istället. De har visserligen sagt till mig att jag inte ska göra det men det är så ()=&%¤%¤%#%¤ svårt.

Hoppas att ni alla får en bra dag..
kram
ANKi


Kommentarer
Ella Schelin - bellida.blogg.se

Vill du synas överst på min blogg i 2 HELA månader?

Det ändå du behöver göra för att vara med att tävla är att kommentera & säga varför just du ska vinna, sen drar jag tre finnalister som sedan ska röstat fram till EN vinnare.

*Ska du vara med & tävla?*

2010-11-09 @ 12:46:50
URL: http://bellida.blogg.se/
Hanna

Hoppas du kan vara med på vatten gympan nästa vecka. Får sattsa då istället.

SV;

Det är jättesvårt att inte låta ätstörningen flytta in i kroppen igen.

Men jag har lyckas mota bort henne lite i dörren idag ialelfall.

Underbara vän du behöver bara finnas där. Du ska inte göra mera. Du mår ju inte bra själv.

Kramar Hanna

2010-11-09 @ 17:23:15
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/
Julia

Hoppas det gick bra på kören ! :)

SV:

Jaa det är svårt :/

KRAM

2010-11-09 @ 20:33:50
URL: http://onlymenothingmore.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0