Puh nu är jag trött

Yepp dagen har varit bra men nu kan jag bara säga att jag är ganska trött. Men jag lär nog vara uppe en bra stund till. Klockan är ju bara lite efter 9e.

( Vienna, jag skickar ett brev)

Det blev lite inhandlning också, ett par shoes(rosa) Fejk uggs.., bäddset med Hello Kitty och en väska till min kamera (rosa den också)
En tjej här på Tallis fick en liten present av mig, jag kunde bara inte motstå att köpa en Ed Hardy bild till henne och hon blev jätteglad och när någon blir glad då blir jag också glad.

Imorgon har jag skola och Länkarna. Dessutom ska jag och H ner till simhallen och simma lite. Jag var ju iof och simmade idag på rehab men det blir imorgon också men då lite mera simning.

Tv:n står på, det blåser ute och jag är sugen på kaffe. Så det blir en liten kaffe nu.

kram
ANKi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0