Röntgen och en massa annat

Ja det har varit en hektisk vecka nu, äntligen snart helg då jag kan ta det lugnt förutom att jag ska till psykologen på lördag kl 9.30.  Men annars står det inget annat på schemat denna helg och så vill jag att det ska vara.
Nästa vecka åker ju jag på perm hem till min kära mor, det ska bli skönt att få komma härifrån lite men också skrämmande för jag ska ju åka helt själv, ingen beh.resa utan verkligen en perm, den första på ett år.
Var en runda hos arbetsterapeuten idag, skulle svara på några frågor angående hjälpmedel. Så nu är det bara att vänta och se om jag får någon, utredningen är ju inte klar.
Är trött så in i....orkar inte skriva ngt vettigt..
kram
ANKi



Kommentarer
Hanna

Hoppas du mår hyffsat och kämpar på fast att det

är stressigt med vardagen.

Jag tänker på dig och tror på dig. DU kommer

fixa detta.

KRamar Hanna

2010-11-18 @ 22:12:32
URL: http://kampenmotliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0