Sången gör mig glad men...

...inte innerst inne. jag vill vara lika glad utanpå som innuti. Talade idag om för min körledare att jag är inlagd på SSS här i växjö. Hon skulle nog fått reda på det i vilket fall somhelst.
Som sagt idag var första daagen på kören, väldigt svårt att hoppa in bara sådär. De har ju övat betydligt mer än mig och nu får jag ligga i hårdträning för snart ska vi börja gå Lucia. Kommer nästan att gå halva december på lite olika ställen. Så jag är ganska nervös inför detta. Hoppas bara att läkaren godkänner det.

Hoppas att jag kan sova något i natt, det blev ju inte mycket sömn natten till idag. Nu ska jag upp och hämta min dator för jag håller på att skriva en bok. tihi

kram
ANKi


Kommentarer
♥Celia♥

Söt blogg, rosa och hello kitty:D

2010-11-09 @ 23:00:34
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0